Snart julafton

Hej alla glada!!!!!

Som vanligt är jag sälla inne och bloggar men ni får ha över sende med att jag kommer och går som jag vill.
Hur har ni det s åhär i juletid? Är ni klara med alla klappar? Själv är jag inte klar på långa vägar men vet exakt vad jag ska köpa tror jag.
I år ska jag ha julafton här hemma hos mig så mina syskon och föräldrar kommer hit. :-)
Ska försöka komma in en gång innan  jul och ösnaka er en god jul då.

I helgen jobba jag min sist dag innan jul och denna vecka har jag sökt semester så är långledig och åter kommer till jobbet efter julen känns skönt med långledig så här innan jul.

I morgon ska jag i väg med nåra vänner och bekanta och äta på Gastro en resturang hår i Karlaskoga. Ska bli mycket trevligt att gå ditt och äta då man tänkt det flera gånger men alltid har det kommkit något i vägen men nu ska det alltså bli av.:-)

Ha det så gott så hörres vi en gång till innan jul....


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gastro är en fin resturang. Var där när jag besökte Karlskoga i somras.

2011-12-20 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0