Ledig Helg

I helgen har jag vart ledig fredag, lördag och söndag. Hur härlig är ínte det att va tre ledig? Det är bara för härligt det.
I går hade vi dock inte så bra väder då det regnade och va grått. Men vad gör det? regn och grått är mysigt också men naturligtvis gillar jag sol bättre. I går hade jag en lugn dag då jag bara dag jag åkte bort till Carola & Stefan och fika sedan tog jag en promenad till mamma och pappa.
I dag va jag till Åke & GunBorg ett äldre par som har svåert att gå och handla. sedan tog jag en promenad till mamma & pappa och hjälpte mamma och plantera om lite i växthuset.:-D  Vi har haft underbart väder och sol, det har blåst lite men absolut inte kallt. 
I morgon har jag inget planerat mer än att jag ska träffa Nathalie En (jobbarkompis) och fika med henne. Hoppas vi får soool och fint i morgon så vi kanske kan sitta ute på gården och fika.
Skriver mer en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0