Underbara soliga dag =)!

I dag har vi haft en strålande dag med sol och värme såna dagar gillar jag när man kan sitta på balkongen och njuta.
I dag ha jag jobbat och sedan bara myst hemma med katterna.
Vad har veckan annars att bjuda på?
Jo i morgon kommer Carola och Kewin och vi kanske ska gå ner på stranden.
Torsdag händer väl inte så mycket på tar en lugn dag innan midsommar.
På midsommar kommer Anders hit och vi ska äta lite midsommarmat och bara ha lugn kväll hoppas vi får en solig dag så vi kan sitta på balkongen med kaffe/te och jorgubbar med grädde.
Lördag kommer Jenny och Christoffer hit och hälsar på sedan ska vi gå en sväng till min bror och gratta hans dotter Hannah som fyllde år i går!
ja som ni ser har jag en underbar dag vecka.
För övrigt har jag 4 veckor kvar till semseter jag ska ha 3 veckors semester ska spara nåra dagar ifall jag vill ha några semester dagar kvar tills i höst.
Nej nu ska jag ta och kila ner i tvättstugan jag håller på at tvätta sängkläder i dag, tog kläderna i går och i dag tar jag sängkläderna, täcke & kuddar samt överkastså jag kommer sova hur bra som helst i natt.
Undra om jag ska försöka lägga in en bild och hoppas på att jag lyckas utan syster Jennys hjälp.


Min katt Sessan till vänster & Jennys katt trixi till höger


Min katt Cissi

Du ser Jenny jag lyckas själv för en gång skull =)

ha det så bra tills nästa gång jag skriver!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Du lyckades bra med bilderna får ju lov att säga våra katter är ju så otroligt lika knappt man ser skillnad på dom ju =0)

2010-06-22 @ 20:00:58
URL: http://jumsan.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0