Stor pojk!

I morgon onsdag 16/6 går Christoffer ur 6års verksamheten också kallat 0:an. Shit han börjar ju bli stor. Jag tyckte inte det va länge sen han va nyfödd och helt plötsligt ska han få va med om första skolavslutningen..
vad har annars hänt sen sist jag skrev? Jo Carola O Stefan har ju fått en Kewin så nu är man stolt moster för 2:a gången :-D.

Ja för övrig händer det inte mer än vanligt man jobbar och träffar vänner och tar det allmänt lungt. Så mkt ber orkar man ju inte när man jobbar. Men om 5 veckor gåt jag på min först sommar semeter i 3veckor. Hur sköt känns inte det tror ni? Det känns hur bra som helst och jag längtar till 100% till den dagen. Vad jag ska göra på min semeter är inte bestämt ännu men jag ska ju fylla 30 under den tiden och mamma 49 så lite kalas ska det ju iallafall bli. och en massa vila.

Nej nu ska jag gå ut i köket och hämta mig nåra färska jodgubbar med vispad grädde det låter mumma det när jag tänker efter.

Ha nu en bra dag så skriver jag mer när jag känner att jag vill och har tillfälle till det.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ät några jordgubbar för mig med=0)

2010-06-15 @ 21:50:03
URL: http://jumsan.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0