Lugn dag!

                                                                                                                                           Onsdag 16/6       

I dag har jag haft en lugn dag där jag mesta dels bara vart hemma och greja. 
Jag jobba först från morgon till efter lunch sedan åkte jag hem hit och städa lite. Jag har suttit på balkongen i solen och läst lite i en bok jag börja  i dag. Mamma & pappa kom en stund nu på kvällen så vi fika lite med te, glass och färska jordgubbar, det va MUMMA det.
Som jag skrev i går så har syrrans son Christoffer sluta 6 års verksamheten eller också kallat 0:an han blir ju stora grabben. Tyvärr kunna jag inte va med på skolavslutningen då jag jobba och det inte fanns vikarier att få in. men får väl söka semester redan nu tills han tar studenten vilket han gör 2022 då är jag ju iallafall ute i tid.
Det väntas jobb i morgon kväll sen är jag ledig fredag, lördag och söndag från jobbet. det längtar jag till då jag jobba 4 helger på rad nu.
Nej tror jag ska ta med mig min bok ut på balkongen och läsa en stund till. Kanske lägger jag ut en bild från Christoffers skolavslutning när syrran skickat dem. Men bara kanske för det beror på vad sytera mi tycker om det om hon säger att det är OKEJ!
Nu ska jag sitta på balkongen och läsa boken jag håller på med första delen av inte utan min dotter. Det är en verklighets baserad bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0