Nu är det nära!

Ja i dag är min semester SÅ NÄRA.
Jag hara bara ett pass kvar och i morgon går jag på SEEMESTER.
Det känns lite konstigt att veta att jag snart ska gå på min första riktiga sommar semsester. Det är ju första året jag har semester så lite underligt är det att veta att nu har jag 3 veckor då jag inte behöver tänka på jobbet alls. 
Vad har annars hänt i helgen hittills då? Jo i Torsdags och Fredags va jag ledig så jag tog mig före med att semester städa lite så jag torka ur alla skåp och bestiklådor, tvätta alla fönster både i innanför emellan & utanför, tvätta alla kläder + sängkläderna samt så storstäda jag hela lägenheten och laga sedan mat. Ann-Marie ringde och fråga om jag ville följa med till Karlskoga kyrka och lyssna på musik. Jag tänkte att hmm kristen musik  nja inte min grej men okej jag testar och ser vad det är så jag följde med på torsdagskvällen och oj det va skaplig bra musik inte alls den kristna musik jag trodde det va. Det va inte någon favoritmusik men helt klart värld att lyssna på iallafall. I Fredags gjorde jag inte så mkt tog en lååång morgon då jag bara slöa och gick runt i morgonrock, sedan ringde Carola så jag gjorde mig i ordning och åkte hem till dom och hälsa på Carola & Kewin. Så jag tänkte jag behövde nya leggins som va vita så jag tog med Carola & Kewin så vi gick på stan och kolla men nej det va slut sålt på vita Leggins över allt. Vi kolla både Kapp Ahl, HM, Lindex och Jonn och Jonna samt Ica Maxi men nej slut över allt. Och i dag blir det en lugn dag innan jag ska i väg och jobba.
Nej nu ska jag gå till affären och köpa någon tidning så jag har allt kika i på jobbet. Undra vad det ska bli för tidning bara? eller om jag ska ta med mig en bok och läsa kanske eller kan bli båda delar Vi får se om jag nu känner lust att gå till affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0