4 Arbetsdagar kvar!

Hej hopp alla glada!

Nu va det ett tag sen jag skrev igen. Men vem orkar sitta och greja vid datorn när det är + 30 grader ute? Nej det vill man inte.
Nu är det 4 arbetsdagar kvar tills jag går på min första sommar semester jag ska ha 3 veckors semester Oj oj oj va vad jag längtar. Alla dom som haft semester tidigt har ju haft en underbar semester i väder synpunkt iallafall, hoppas sommaren fortsätter att hålla i sig nåra veckor till. Vi behöver ju regn för växtliheten ska fungera men då kan det regna på natten och va fint på dagen.
Vad jag ska göra under min semester är inte helt planerat ännu men jag ska iallafall fylla 30 år och mamma 49 år så nåra födelsedagar blir det iallafall sen får vi väl ses vad som händer.

Vad har annars hänt sen sist jag skrev? ja du inte så mkt har mest suttit på balkongen och myst och läst böcker samt jobbar. Jo Anders va här och vi tänkte sätta upp markis på balkongen men naturligtvis fick man inte det så den va bara att plocka ner TYPISKT! Men jag köpte en balkong parasoll i går så blir nog bra.

Jag skrev i förra in lägget att jag va och bada med Jenny och hennes lilla familj samt att Christoffers kompis Johannes va med Ulf & Hannah anslöt sig till oss med. Det va roligt och trevligt roligt va det att träffa Hannah det gör man ju allt för sällan.

I dag kommer Carola & Kewin ner på besök kanske tar vi en tur till stranden och solar lite. Tyvärr kan inte Stefan följa med då han måste jobba. Efter som jag jobbar som undersköterska och Stefan som personlig assisten är det ganska svårt att para i träffar då hela familjen Andersson/Johansson kan komma. men vi får ta en sådan dag när vi båda har semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0